Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU WWW.BONNDI.CZ

1. Úvodní ustanovení a vymezení pojmů

1.1. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen „VOP“ nebo „obchodní podmínky“) se řídí právní vztahy mezi společností:

Obchodní jméno: Eren Company s.r.o.
Sídlo: P. O. Hviezdoslava 2306/36, Topoľčany 955 01, Slovenská republika
Zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Nitra, oddíl Sro, vložka číslo 45219/N
IČO: 51449676
DIČ: 2120916279
IČ DPH: SK 2120916279
Bankovní účet: 6245667329/0800
Prodávající je plátcem DPH (daně z přidané hodnoty)

(dále jen „Prodávající“ nebo „Obchodník“) a každou osobou, která je Kupujícím zboží nebo služeb nabízených Prodávajícím v Internetovém obchodě Prodávajícího a která vystupuje v pozici spotřebitele ve smyslu dalších ustanovení těchto VOP a příslušných zákonů definujících spotřebitele, v rámci platné legislativy České republiky, zejména zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

1.2. Prodávající je současně provozovatelem elektronického systému, prostřednictvím kterého provozuje internetový obchod na doméně s názvem www.bonndi.cz (dále jen „Internetový obchod“).

1.3. Kontakt a adresa Prodávajícího je:

Eren Company s.r.o.
P. O. Hviezdoslava 2306/36
Topoľčany 955 01
Slovenská republika
Email: obchod@bonndi.cz
Tel. č.: +420 703 972 770

1.4. Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se upravují právní vztahy mezi Kupujícími, kteří jsou spotřebiteli, a Prodávajícím.

1.5. Kupujícím je každá osoba (fyzická nebo právnická), která odeslala objednávku prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře využitím webového sídla Prodávajícího, případně dalšími prostředky dálkové komunikace.

1.6. Spotřebitelem je Kupující, který je fyzickou osobou a který při uzavírání kupní smlouvy prostřednictvím Internetového obchodu Prodávajícího nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani samostatného výkonu povolání.

1.7. Na smluvní vztahy (jakož i další právní vztahy, které mohou ze smluvního vztahu vyplynout) s Kupujícími, kteří vystupují v postavení právnických osob, resp. s fyzickými osobami – podnikateli, kteří jednají v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání, se vztahují ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

1.8. Smlouvou uzavřenou na dálku se pro účely těchto VOP rozumí smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím sjednaná a uzavřená výlučně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti Prodávajícího a Kupujícího, zejména využitím webového sídla nebo dalších prostředků dálkové komunikace.

1.9. Produkty jsou zboží nebo služby, které jsou určeny k prodeji a zároveň jsou zveřejněny v Internetovém obchodě Prodávajícího.

1.10. Objednávkou se rozumí odeslaný elektronický formulář, který obsahuje informace o Kupujícím, seznam objednaného zboží z nabídky Internetového obchodu s uvedením informací o druhu a množství zboží, celkovou cenu tohoto zboží a nákladů na jeho dodání, způsob platby a dodání zpracovaný systémem Internetového obchodu.

1.11. Příslušným orgánem vykonávajícím dozor nad zákonností v oblasti ochrany spotřebitele je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát
Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
Tel. č.: +420 296 366 360
Email: podatelna@coi.cz
Webový odkaz na podávání podnětů: www.coi.cz

1.12. V případě jakýchkoliv stížností nebo podnětů je může spotřebitel adresovat přímo Prodávajícímu. Prodávající doporučuje spotřebitelům, aby své stížnosti a podněty zasílali na e-mailovou adresu Prodávajícího: obchod@bonndi.cz. Jakákoliv stížnost nebo podnět bude Prodávajícím posouzena a vyřízena do 10 pracovních dnů od jejího přijetí, přičemž o jejím vyřízení Prodávající informuje spotřebitele stejnou formou, jakou spotřebitel stížnost nebo podnět doručil.

2. Objednávka zboží a služeb a uzavření kupní smlouvy

2.1. Při objednávce prostřednictvím Internetového obchodu postupuje Kupující tak, že vybrané zboží umístí do košíku kliknutím na „Přidat do košíku“. Nákupní košík následně obsahuje rekapitulaci objednávky a možnost uplatnit slevový kupón. Kliknutím na „Pokračovat“ se Kupující dostane na stránku objednávky, kde vyplní způsob dodání a způsob platby. V dalším kroku vyplní údaje o kontaktní osobě, adresu pro doručení a fakturační údaje. Následně Kupující odešle objednávku kliknutím na „Objednat s povinností platby“. Kupující má možnost před vlastním odesláním objednávku zkontrolovat a případně ji opravit.

2.2. Návrhem na uzavření kupní smlouvy ze strany Kupujícího je odeslání objednávky produktů Kupujícím prostřednictvím elektronického objednávkového formuláře využitím Internetového obchodu, případně jinými dálkovými komunikačními prostředky. Prodávající informuje Kupujícího, že objednávka je spojena s povinností platby, a to formou platby, kterou si Kupující zvolil.

2.3. Podmínkou platnosti objednávky je pravdivé a úplné vyplnění všech požadovaných údajů a náležitostí včetně telefonického kontaktu. Kupující je povinen uvést v objednávce správné identifikační údaje, které umožní Prodávajícímu kontaktovat Kupujícího v případě jakýchkoliv nesrovnalostí či nejasností při vyřizování objednávky. Jakákoliv změna údajů uvedených v již odeslané objednávce je možná pouze se souhlasem Prodávajícího.

2.4. Po provedení objednávky ze strany Kupujícího informuje Prodávající Kupujícího o přijetí objednávky zasláním automatického potvrzení o přijetí objednávky elektronicky na e-mailovou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce. Potvrzení o přijetí objednávky se pro účely objednávkového procesu nepovažuje za uzavření kupní smlouvy.

2.5. K uzavření kupní smlouvy mezi Kupujícím a Prodávajícím dochází až v okamžiku závazného potvrzení objednávky ze strany Prodávajícího, kterou Kupující vytvořil v souladu s bodem 2.1. těchto VOP. Prodávající zašle Kupujícímu závazné potvrzení objednávky elektronicky na e-mailovou adresu, kterou Kupující uvedl při objednávce.

3. Práva a povinnosti smluvních stran

3.1. Prodávající je povinen dodat Kupujícímu zboží v dohodnutém množství, kvalitě a termínu a zajistit jeho odpovídající zabalení, pokud není ve VOP nebo v Kupní smlouvě stanoveno jinak.

3.2. Prodávající je povinen předat Kupujícímu nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné k převzetí a užívání zboží, jakož i další doklady stanovené platnými právními předpisy (např. daňový doklad, návod k použití, potvrzení o záruce, pokud je poskytována).

3.3. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny od Kupujícího za dodané zboží. Prodávající si vyhrazuje právo ověřit totožnost Kupujícího nebo osoby pověřené k odběru zboží při osobním odběru na svých prodejnách, zejména v případech, kdy je dodávka zboží Kupujícím placena předem bezhotovostně platební kartou nebo bankovním převodem.

3.4. Kupující je povinen:

  • převzít zakoupené nebo objednané zboží, a v případě osobního odběru zboží na určeném odběrném místě jej převzít ve lhůtě 7 pracovních dnů od oznámení Prodávajícího o dostupnosti zboží.
  • zaplatit Prodávajícímu kupní cenu podle Kupní smlouvy v dohodnuté lhůtě splatnosti, včetně nákladů na doručení zboží, pokud se tyto uplatňují.

4. Kupní cena a platební podmínky

4.1. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za Zboží platnou v okamžiku odeslání Objednávky Kupujícím, ve lhůtě podle Kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží. Spolu s úhradou kupní ceny je Kupující povinen zaplatit náklady na poštovné, náklady spojené s přepravou a balné, a to ve výši blíže určené v Objednávce.

4.2. Výše kupní ceny za zboží, jakož i výše poštovného, nákladů na přepravu a balné je uvedena v Internetovém obchodě. Kupní cena za Zboží uvedená v Objednávce, jakož i výše poštovného, nákladů na přepravu a balného, jsou konečné.

4.3. Prodávající může změnit před závazným potvrzením Objednávky cenu zboží uvedenou v Internetovém obchodě u všech Objednávek v případě změny právních předpisů, změny měnových kurzů, při výrazném nárůstu inflace a změně cen od výrobců nebo dodavatelů zboží, nebo pokud zjistí, že daná cena byla chybně uvedena. O této skutečnosti je Prodávající povinen informovat Kupujícího. Prodávající je před potvrzením Objednávky povinen vyžádat si od Kupujícího souhlas se změnou ceny podle aktuálního ceníku. Pokud Kupující se změnou ceny nesouhlasí, má právo odstoupit od Objednávky bez jakýchkoli sankcí.

4.4. Kupující je povinen zaplatit Prodávajícímu kupní cenu za zboží bezhotovostním převodem na bankovní účet Prodávajícího, online platbou kartou prostřednictvím platební brány, nebo formou dobírky v místě dodání zboží (pozn. v hotovosti nebo platební kartou dle podmínek stanovených kurýrní (přepravní) společností nebo poskytovatelem poštovní služby). Kupní cena se hradí na základě vystavené zálohové faktury s uvedením správného variabilního symbolu. Pokud však Kupující neuhradí kupní cenu do 5 dnů od doručení dané zálohové faktury, Prodávající je oprávněn od Kupní smlouvy odstoupit a smlouva se od počátku ruší. V takovém případě jsou smluvní strany povinny vrátit si veškerá plnění poskytnutá do okamžiku zrušení Kupní smlouvy.

4.5. Identifikační údaje k platbě budou uvedeny v Objednávce. Pokud Kupující zaplatí Prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem nebo online platbou kartou, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet Prodávajícího. Prodávající je povinen vyřídit Objednávku až po řádné úhradě kupní ceny za Zboží a nákladů na poštovné, přepravu a balné. Toto neplatí v případě úhrady kupní ceny formou dobírky.

5. Dodání produktů

5.1. Prodávající je povinen splnit objednávku a dodat Kupujícímu zboží nebo služby ve lhůtě nejpozději do 30 dnů ode dne uzavření kupní smlouvy ve smyslu čl. 2.5. těchto VOP. Obvyklá lhůta, ve které Prodávající expeduje zboží nebo poskytuje službu, je však 5 pracovních dnů ode dne odeslání objednávky Kupujícím ve smyslu článku 2.1. a násl. těchto VOP.

5.2. Prodávající je povinen dodat produkty Kupujícímu v objednaném množství a kvalitě spolu s daňovými doklady a dalšími dokumenty, které se vztahují k objednávce a jsou typické pro dané produkty či služby (např. záruční list, pokud je poskytován, nebo návod k použití, pokud to vyžadují platné právní předpisy).

5.3. Místem dodání objednaného produktu je adresa uvedená Kupujícím v Objednávce.

5.4. Dodání produktu Prodávající uskuteční vlastními prostředky do rukou Kupujícího (nebo osoby písemně zmocněné Kupujícím k převzetí produktu), nebo prostřednictvím třetích osob (přepravních a zásilkových společností), blíže uvedených v bodě 7.2 těchto VOP.

5.5. Dodání produktu je uskutečněno jeho převzetím Kupujícím (nebo Kupujícím písemně zmocněnou osobou k převzetí produktu). Kupující je povinen převzít zboží v místě, které je uvedeno v potvrzení Objednávky Prodávajícím, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Pokud Kupující nepřevezme zboží do 5 pracovních dnů po uplynutí lhůty uvedené v Kupní smlouvě, vzniká Prodávajícímu nárok na náhradu škody ve výši skutečných nákladů spojených s neúspěšným doručením objednávky. Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady na dopravu. Po uplynutí 5 pracovních dnů ode dne, kdy byl Kupující povinen zboží převzít, je Prodávající oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy a zboží prodat třetí osobě. Následně Prodávající vyzve Kupujícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v objednávce k úhradě vzniklých nákladů souvisejících s neúspěšným doručením (zejména poštovné a balné).

6. Nabytí vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží

6.1. Nebezpečí poškození produktu a odpovědnost za škodu na produktu přechází na Kupujícího až jeho řádným převzetím, přičemž nezáleží na tom, zda Kupující převezme produkt osobně nebo prostřednictvím pověřené / zmocněné třetí osoby.

6.2. Vlastnické právo ke zboží přechází z Prodávajícího na Kupujícího až v okamžiku převzetí zboží Kupujícím.

7. Přepravné – způsoby dopravy produktů a cena za jejich dopravu

7.1. Náklady na přepravu nejsou zahrnuty v kupní ceně produktu uvedené v Internetovém obchodě.

7.2. Prodávající nabízí následující možnosti dodání zboží: Doprava kurýrní společností Zásilkovna v rámci zemí Evropské unie. Osobní odběr zboží Kupujícím na adrese prodejny Prodávajícího: Janka Jesenského 2183, 955 01 Topoľčany, Slovenská republika

7.3. Cena za poštovné, náklady na dopravu a balné se účtuje následovně: Ceník dopravy TU

8. Odstoupení Kupujícího od kupní smlouvy bez udání důvodu

8.1. Kupující, který je spotřebitelem, je v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) oprávněn odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pokud však Prodávající dobrovolně poskytuje prodlouženou lhůtu pro odstoupení od smlouvy až na 30 dnů, zůstává tato výhoda v platnosti. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud Kupující odešle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím této lhůty.

8.2. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Kupující informuje Prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením, například dopisem zaslaným poštou na adresu Prodávajícího nebo e-mailem na adresu obchod@bonndi.cz. K tomuto účelu může Kupující použít formulář pro odstoupení od smlouvy.

8.3. Po odstoupení od smlouvy je Kupující povinen vrátit Prodávajícímu zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno v původním stavu, bez známek opotřebení nebo poškození, včetně veškerého příslušenství a dokumentace, pokud byla součástí balení. Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jiným způsobem, než je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží. V souladu s § 1833 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) má Prodávající právo přiměřeně ponížit vrácenou částku, pokud je vrácené zboží opotřebované či poškozené. Pokud je zboží znehodnoceno nad přiměřenou míru, může Prodávající vrácení platby odmítnout.

8.4. Po odstoupení od smlouvy a vrácení nepoškozeného a jinak nezávadného zboží podle bodu 8.3. Kupujícím, Prodávající vrátí Kupujícímu všechny platby, které Kupující uhradil v souvislosti s uzavřením smlouvy, včetně nákladů na doručení zboží Kupujícímu. Toto ustanovení se nevztahuje na dodatečné náklady, které vznikly, pokud si Kupující zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený Prodávajícím (§ 1832 občanského zákoníku). Platby budou Kupujícímu vráceny nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy Prodávající obdrží oznámení Kupujícího o odstoupení od smlouvy. Vrácení platby bude provedeno stejným způsobem, jakým Kupující platbu provedl, pokud se Kupující výslovně nedohodne na jiném způsobu vrácení, a to bez účtování jakýchkoliv dodatečných poplatků.

8.5. Náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy nese Kupující, a to i v případě, že vzhledem k povaze zboží není možné jej vrátit prostřednictvím běžné poštovní služby.

8.6. Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu poměrnou část ceny za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, pokud odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího, jejichž předmětem je poskytování služby.

9. Ochrana spotřebitele

9.1. Ochrana spotřebitele se uplatňuje pouze v případě, že je Kupující spotřebitelem podle platného práva České republiky.

9.2. Kupující prohlašuje, že před odesláním Objednávky mu Prodávající oznámil informace podle § 1811 a § 1820 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.), zejména:

  • hlavní vlastnosti produktu v rozsahu přiměřeném druhu a povaze produktu a formě poskytnutí informací,
  • obchodní jméno a sídlo nebo místo podnikání obchodníka nebo osoby, jménem které obchodník jedná,
  • telefonní číslo obchodníka,
  • prodejní cenu produktu, způsob jejího výpočtu (pokud vzhledem k povaze produktu nelze cenu určit předem), náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky a skutečnost, že do celkové ceny mohou být započítány další náklady a poplatky, pokud je nelze určit předem,
  • podmínky plnění, platební podmínky, dodací podmínky a lhůtu, do které se obchodník zavazuje dodat nebo poskytnout produkt,
  • existenci a délku trvání zákonné odpovědnosti obchodníka za vady zboží, digitálního obsahu nebo digitální služby a dostupnost spotřebitelské záruky, pokud ji obchodník nebo výrobce poskytuje,
  • existenci a délku trvání odpovědnosti za vady služby a postup při uplatnění práv z odpovědnosti za vady služby,
  • poučení o právu spotřebitele podat obchodníkovi žádost o nápravu s uvedením odkazu na webové stránky, kde jsou zveřejněny informace o příslušném subjektu alternativního řešení sporů.

9.3. Kupující prohlašuje, že před odesláním Objednávky mu Prodávající oznámil informace podle § 1820 občanského zákoníku, zejména:

  • adresu elektronické pošty obchodníka,
  • jiný prostředek online komunikace, který umožňuje spotřebiteli uchovat na trvalém nosiči obsah písemné komunikace s obchodníkem včetně data a času komunikace, pokud jej obchodník využívá ke komunikaci se spotřebitelem,
  • adresu obchodníka nebo osoby, v jejímž jménu obchodník jedná, kde může spotřebitel uplatnit práva z odpovědnosti za vady produktu, odstoupení od smlouvy, žádost o nápravu nebo podat jiný podnět, pokud se liší od sídla obchodníka,
  • poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 1829 občanského zákoníku, podmínkách, lhůtě a postupu pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy; včetně vzorového formuláře,
  • poučení o povinnosti spotřebitele nést náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy, pokud se na něj vztahuje § 1832 občanského zákoníku, a v případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku i náklady na vrácení zboží, které nelze vrátit běžnou poštovní službou,
  • poučení o povinnosti spotřebitele uhradit obchodníkovi poměrnou cenu za skutečně poskytnuté plnění, pokud odstoupí od smlouvy podle § 1834 občanského zákoníku, jejímž předmětem je poskytnutí služby, a pokud udělil obchodníkovi výslovný souhlas s jejím poskytnutím,
  • poučení o okolnostech, za kterých spotřebitel ztrácí právo na odstoupení od smlouvy podle § 1837 občanského zákoníku,
  • poučení o povinnosti spotřebitele zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční záruku na žádost obchodníka a o podmínkách jejich poskytnutí, pokud ze smlouvy taková povinnost vyplývá.

9.4. Kupující – spotřebitel má právo obrátit se na Prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na adresu: obchod@bonndi.cz), pokud není spokojen se způsobem, jakým Prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že Prodávající porušil jeho práva. Pokud Prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů ode dne jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu k České obchodní inspekci (ČOI), která je příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů v České republice (§ 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů). Kupující – spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy pro řešení sporů online (RSO), která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

9.5. Mimosoudní řešení sporů může využít pouze kupující – spotřebitel, který je fyzickou osobou a který při uzavírání a plnění kupní smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Mimosoudní řešení sporů se vztahuje pouze na spor mezi kupujícím – spotřebitelem a Prodávajícím, vyplývající ze spotřebitelské smlouvy nebo související se spotřebitelskou smlouvou. Mimosoudní řešení sporů se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na dálku. Podrobnější informace o této problematice jsou upraveny v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 o online řešení spotřebitelských sporů a v zákoně o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory Prodávajícího.

9.6. Uživatel Internetového obchodu bere na vědomí, že Internetový obchod, veškerý jeho obsah, zobrazení, layout, grafické prvky, zdrojové kódy a veškeré informace zveřejněné v Internetovém obchodě mohou být chráněny autorským právem, poskytovaným zejména zákonem č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů, jinými platnými právními předpisy, nebo mohou být předmětem obchodního tajemství Prodávajícího. Jakékoli použití autorských děl dostupných v Internetovém obchodě, obsahu či informací je bez výslovného písemného souhlasu autora nebo vykonavatele majetkových autorských práv nebo Prodávajícího zakázáno.

10. Odpovědnost prodávajícího za vady a reklamační podmínky

10.1. Odpovědnost prodávajícího za vady a podmínky reklamace se řídí příslušnými ustanoveními reklamačního řádu, který byl přijat provozovatelem a je zveřejněn v Internetovém obchodě. Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí ustanoveními § 2161 a násl. občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Reklamační řád

11. Ochrana osobních údajů

Uživatelé Internetového obchodu berou na vědomí, že během jejich návštěvy Internetového obchodu může docházet ke zpracování jejich osobních údajů. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů.

Informace o používání souborů cookies jsou uvedeny v dokumentu Zásady používání cookies, který je dostupný na webových stránkách www.bonndi.cz.

12. Závěrečná ustanovení

12.1. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto obchodní podmínky, pokud si to vyžádá změna obchodní politiky nebo platné legislativy.

12.2. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím – spotřebitelem, které nejsou výslovně upraveny těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, a dalšími souvisejícími předpisy.

12.3. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím – podnikatelem, které nejsou výslovně upraveny těmito obchodními podmínkami, se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích.

12.4. Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 01.02.2025.